Guida Turistica à i Lochi Must Visit in a Pruvincia di Québec

Updated on Apr 30, 2024 | Visa Canada in Linea

Québec hè una pruvincia grande chì comprende circa un sestu di u Canada. I so paisaghji variati varienu da a tundra artica remota à l'antica metropoli. A regione hè cunfinata cù i stati americani di Vermont è New York à u sudu, u Circle Articu praticamente à u nordu, a Baia di Hudson à punente è a Baia di Hudson à u sudu.

U fiumu San Lorenzo, longu circa 1,200 XNUMX chilomitri, scorri per i lochi densamente populati di a pruvincia.

Mentre a maiò parte di i turisti viaghjanu à e duie cità maiò di a pruvincia, Montréal è Québec City, ci sò altre attività per fà tuttu l'annu. Alcune di l'attrazioni includenu edifizii storichi, istituzioni culturali, festivals, paesi chjuchi, è parchi stupenti è regioni naturali. A nostra lista di i principali attrazioni in Quebec vi aiuterà à truvà i più grandi lochi da visità in a regione.

Visità u Canada hè più simplice chè mai, postu chì Immigrazione, Rifugiati è Cittadinanza Canada (IRCC) hà introduttu u prucessu simplificatu è simplificatu di ottene l'autorizazione di viaghju elettronica o Visa Canada in linea. Visa Canada in linea hè un permessu di viaghju o l'autorizazione di viaghju elettronica per entre è visità u Canada per un periodu di menu di 6 mesi per u turismu o l'affari. I turisti internaziunali devenu avè una eTA Canada per pudè entre in Canada è scopre stu bellu paese. I citadini stranieri ponu dumandà un Applicazione di Visa Canada in linea in una materia di minuti. Prucessu di Applicazione di Visa Canada in linea hè automatizatu, simplice è cumpletamente in linea.

Hôtel de Glace

L'Hôtel de Glace hè un grande sforzu fattu di 15,000 tunnellate di neve è 500,000 tunnellate di ghiaccio, ma ogni primavera svanisce interamente. E stanze di l'Hotel di Ghiaccio piglianu un mesi è mezu per compie è necessitanu 60 travagliadori à tempu pienu, ma u pruduttu ultimu hè una fusione stupente di architettura frigida, naturale è luce pastellu ambientale. L'hotel hà 85 camere totali, un club, una galeria d'arte, è ancu una cappella induve uni pochi di matrimonii sò spessu tenuti.

E sedie è ogni altra superficia di l'hotel sò fatti di ghiaccio. I letti coperti di pelliccia, i mantelli testati in l'Articu è i sacchetti di dorme sò usati per fà i spazii più abitabili. L'unicu porzioni riscaldate di l'hotel sò un paru di bagni esterni è uni pochi di vasche termali per rinfurzà l'esperienza.

L'hotel, chì hè un'illustrazione di una struttura di ghiacciu pura, hè solu sustinutu da i so mura di congelazione, chì ponu esse grossi quant'è quattru piedi per insulà l'edificiu. L'Hôtel de Glace hè senza dubbitu una sperienza unica perchè cambia in intricatu è layout ogni annu, malgradu u fattu chì ùn pudete micca riceve un trattamentu di quattru stelle.

Basilica di Sainte-Anne-de-Beaupré

La Basilica di Sainte-Anne-de-Beaupré, situata nel sonnolento borgo di Ste-Anne de Beaupré, accoglie 500,000 pellegrini ogni anno. Sant'Anna hè a santa patrona di Quebec, è parechji occorrenze miraculosi sò attribuiti à ella. Crutches scartate fighjanu l'entrata cum'è un memoriale à i malati, mutilati è disabili chì anu dichjaratu guariscenza miraculosa. Ancu se u locu hè stata casa di una casa di cultu à tema di Sant'Anna dapoi u 17u seculu, l'edifiziu attuale data di u 1926.

Chutes Ste-Anne è Sept-Chutes, duie gorges di fiumi è cascate in a regione nord-est di a cità di Québec, sò ancu vicinu. I turisti ponu spassighjate i camini di a natura è stà nantu à ponti sospesi per vede a gola in questu locu.

READ MORE:
L'Ontario hè a casa di Toronto, a cità più grande di u paese, è ancu di Ottawa, a capitale di a nazione. Ma ciò chì face chì l'Ontario si distingue sò i so estensi strisci di desertu, laghi pristine, è Niagara Falls, una di l'attrazioni naturali più populari di u Canada. Sapete più à Guida Turistica à i Lochi Must Visit in Ontario.

Piazza Reale

Samuel de Champlain s'installa à l'origine à Place Royale en 1608 et abrite aujourd'hui une remarquable collection de structures des XVIIe et XVIIIe siècles qui servent d'instantané du Vieux Québec. Place Royale hè induve a cità di Québec hè nata. Una succursale di u Musée de la Civilization hè una di l'attrazioni turistiche cuntempuranee chì face a piazza, cù l'incantevule cattedrale di pietra Notre-Dame des Victoires, chì data di u 1688.

À pochi blocchi, ci hè una tunnellata di sightseeing di Old Québec City, in particulare in l'affascinante Quartier Petit-Champlain, induve l'edificazioni storiche striscianu strade pittoresche è pedonali. Ci sò parechje viste è attività per gudiri vicinu, cum'è buttreghi artighjanali, ristoranti meravigliosi, è un murale trompe l'oeil cù un tema storicu.

A Citatella di Québec

A Citatella di Québec

A Citadella di Québec in forma di stella, chì si trova in cima à u Cap Diamant è di fronte à u fiumu San Lorenzo, hè stata preparata per prutege a cità di Québec dapoi u 1832. I so bastioni cumandanti è i so muri massicci, circundati da fossati prufondi, mette in risaltu a so formidabile prisenza. In l'antica rivista di pulverizazione di u forte di u 18u seculu, induve si trova u museu militare, i visitori ponu gode di un rituale di Cambiamentu di Guardia di a matina ogni ghjornu durante l'estiu.

A Citadella hè sempre una basa militare funzionante chì accoglie u persunale di tutti i gradi è agisce cum'è u guvernatore generale di a residenza estiva di u Canada. De plus, il abrite l'illustre quartier général du 22e Régiment canadien.

Îles de la Madeleine

E spiagge è dune di sabbia di l'arcipelagu Îles de la Madeleine in u Golfu di San Lorenzo sò un locu pittorescu è animatu d'estate. Sei di e dodici isule in l'arcipelagu Îles de la Madeleine sò cunnessi da più di 90 chilometri di dune di sabbia chì s'assumiglia à i fili. L'isuli sò perfetti per quelli chì piacenu l'attività di l'acqua, l'osservazione di l'uccelli, è passeggiate tranquille nantu à e dune; u megliu mese per vene in Aostu.

Una delle isule più belle tra le Îles de la Madeleine è l'Île du Havre aux Maisons, con le sue dolci colline, scogliere rosse, sentieri tortuosi e abitazioni sparse. Un cunventu seculu, una scola di u patrimoniu, è a chjesa di Sainte-Madeleine sò tutti separati da residenze tradiziunali. Cap Alright, chì si trova ancu in Havre-aux-Maisons, hè famosu per e so formazioni rocciose offshore impressionanti è include un picculu faro.

Nant'à l'Île du Cap aux Meules, chì accoglie a mità di a pupulazione di l'arcipelagu, un battellu parte versu l'Île d'Entrée. Questa sola isula abitata ùn hè micca cunnessa cù l'altri. A Butte du Vent offre una prospettiva stupente di l'isuli vicini, è in un ghjornu chjaru, hè pussibule di vede finu à l'isula di Cape Breton, chì hè quasi 100 chilometri distanti. U Musée de la Mer si trova in u picculu paesi di Île du Havre-Aubert, l'isula più meridionale di l'arcipelagu.

READ MORE:
Vancouver hè unu di i pochi posti in a Terra induve pudete scià, surfà, viaghjà in u tempu più di 5,000 XNUMX anni, vede un pod d'orche ghjucà, o passeggiate per u megliu parcu urbanu in u mondu in u stessu ghjornu. Vancouver, Columbia Britannica, hè indiscutibilmente a Costa Ovest, nidificata trà larghe pianure, una lussureggiante foresta pluviale temperata è una catena montuosa senza compromessi. Sapete più à Guida Turistica à i Lochi Must Visit in Vancouver.

Chateau Frontenac

U magnificu Château Frontenac, chì domina a cità di Québec, hè a struttura più ricunnisciuta in a capitale provinciale è hè visibile da una grande distanza. L'hotel hè statu custruitu da a Canadian Pacific Railway in u 1894, è cuntinueghja à accoglie visitatori di tuttu u mondu in unu di i paràmetri più affascinanti chì pudete imaginà.

Fort Saint-Louis s'élevait autrefois à ce point de vue sur une colline, mais aujourd'hui la large passerelle de Terrasse Dufferin offre des vues pittoresques de Levis et du fleuve Saint-Laurent à sud. A Promenade des Gouverneurs, una strada maiò chì viaghja à u sudu versu i Piani d'Abrahamu è a Citadella, passa sottu à e ruine di u forte, chì sò visibili per l'ospiti di l'hotel è i turisti.

Mont Tremblant

I stazioni di sci di i Laurentians canadiani sò posti populari di vacanze invernali, è u Mont Tremblant, a muntagna più alta di i Laurentians (à 960 metri), hè unu di elli. Hè situatu à circa 150 chilometri à nordu di Montréal. A cumunità turistica, situata in un affascinante paese pedonale, hè cunnisciuta per i so eccellenti ristoranti, l'opzioni di divertimentu è l'alloghji spaziosi. A zona hè ancu populari in u vaghjimu, quandu e foglie cambianu in tonalità vibranti d'aranciu, rossu è oru.

Mont Sainte-Anne, chì hè vicinu à a cità di Québec, hè una altra stazione di sci ben cunnisciuta. U resort offre una varietà di attività d'estate, cum'è campeghju, caminata, mountain bike è golf, in più di grandi cundizioni di sport invernali.

L'île Bonaventure (île Bonaventure)

Si stima chì circa 50,000 XNUMX suli si riuniscenu annantu à st'isula fora di a Peninsula Gaspésa in u Golfu di San Lorenzo durante l'estiu, facendu d'ella un rifugiu d'uccelli ben cunnisciutu. L'isula hà u paisaghju escarsu è scenicu è e scogliere di granitu di a Gaspésie. Un percorsu naturali offre un percorsu per l'osservazione di l'uccelli, induve i visitori ponu ancu vede altri uccelli marini, cum'è puffini atlantici, sterne, razzi, è parechje spezie di cormorani.

U parcu hè casa di numerosi scoglii rocciosi è scoglii spettaculari chì sò stati scolpiti da l'elementi, cumpresu u famosu Rocher Percé (Pierced Rock), chì hè spessu fotografatu. Duranti l'estate, l'isula hè una scelta maiò per i fotògrafi è i amatori di a fauna salvatica per via di a so situazione longu a Costa Percé.

Parcu Naziunale di Forillon

A punta di a Peninsula Gaspé, chì si prughjetta in u Golfu di San Lorenzo, hè a casa di un parcu naziunale indomatu è alluntanatu. E scogliere di calcariu è u faru remoto di Cap des Rosiers sò solu dui esempi di u paisaghju drammaticu. U faru più altu di u Canada hè ancu a casa di un centru d'infurmazione utili chì dissemina a cunniscenza di a fauna lucale.

Ci sò diverse excursioni in barca per l'osservazione di e balene in questa regione di Gaspésie, chì hè un favuritu di l'osservatori d'uccelli. E viste maravigliose di e scogliere longu à u capo sò ricumpinsate per quelli chì volenu andà per u chjassu di u Cap Bon-Ami.

Musée de la Civilisation (Musée de la Civilisation)

U Museu di a Civilizazione, situatu in u quartiere di u Vieux Port (Portu Vechju) di Quebec City nantu à i banche di u fiumu San Lorenzo, hè casa di una cullizzioni incredibile di artefatti è esibizioni nantu à a civiltà umana da u mondu sanu.

Inoltre, e mostre specifiche righjunali da e cullezzione permanenti includenu temi cum'è a storia di e prime interazzione trà l'Europei è i populi indigeni, l'espansione di i territorii è a storia di u Québécois. A storia di l'affari di u zuccherinu, a storia di l'autobus trainati da cavalli, è ancu un "laboratoriu digitale" induve l'ospiti ponu fà a so propria ricerca sò tutti coperti in altre mostre permanente. I display temporanei esploranu una gamma di sughjetti antropologici, cumprese e cumunità indigene è l'impattu di l'era digitale muderna nantu à a civiltà umana.

Per l'adulti è i visitori più ghjovani, assai di i display anu cumpunenti interattivi, è ci sò ancu attività designate per i zitelli dispunibili. Ci sò ancu visite guidate. Inoltre, ci hè una filiale di u Museu di a Civiltà in Place Royale, è i visitori ponu amparà di più nantu à a storia di i Canadieni francesi in u Musée de l'Amérique Francophone (Museu di l'America francese), chì si trova in u storicu Séminaire de Québec in a cità alta di a cità è si focalizeghja nantu à u passatu è u presente di l'immigranti francesi in l'Americhe.

READ MORE:
A Culumbia Britannica hè una di e destinazioni di viaghju più apprezzate in Canada grazia à e so muntagne, laghi, isuli è fureste pluviali, è ancu e so cità pittoresche, cità affascinanti è sci di classe mundiale. Sapete più à Guida di viaghju cumpleta à a Columbia Britannica.

Giardinu Botanicu di Montreal (Jardin Botanique)

I stazioni di sci di i Laurentians canadiani sò posti populari di vacanze invernali, è u Mont Tremblant, a muntagna più alta di i Laurentians (à 960 metri), hè unu di elli. Hè situatu à circa 150 chilometri à nordu di Montréal. A cumunità turistica, situata in un affascinante paese pedonale, hè cunnisciuta per i so eccellenti ristoranti, l'opzioni di divertimentu è l'alloghji spaziosi. L'area hè ancu populari in u vaghjimu quandu e foglie cambianu in tonalità vibranti d'aranciu, rossu è oru.

Mont Sainte-Anne, chì hè vicinu à a cità di Québec, hè una altra stazione di sci ben cunnisciuta. U resort offre una varietà di attività d'estate, cum'è campeghju, caminata, mountain bike è golf, in più di grandi cundizioni di sport invernali.

In u stessu parcu, ci hè ancu un grande planetariu chì immerse l'ospiti in u mondu di l'astronumia, è ancu l'Insectarium, una attrazione per i zitelli chì espone insetti pocu cumuni è familiari.

Chutes Montmorency

L'ampia cascata di Chutes Montmorency si trova appena à nord-est di a cità di Québec è scende una pendenza di 84 metri. E cascate sò più altu ch'è Niagara Falls, è pudete vede l'acqua sbattà sopra u bordu direttamente sottu à i vostri pedi grazia à un strettu ponte di sospensione pedonale chì attraversa u fiumu Montmorency à l'isula d'Orléans.

Un caffè è un centru interpretativu si trovanu in u Montmorency Manor, chì hà ancu un telefuninu chì porta i passageri à a cima di e cascate è offre una vista stupenda di l'intornu. Ci hè parechje camini, scalini, piattaforme di vista, è posti di picnic induve i visitori ponu piglià viste di e cascate. L'arrampicata in roccia nantu à scogliere vicine o pruvà a zipline di 300 metri attraversu e cascate sò altre opzioni per invitati più audaci.

Baia di Hudson

Cù una dimensione tutale di 637,000 XNUMX chilometri quadrati, i paisaghji espansivi di a Baia di Hudson è i corsi d'acqua si trovanu trà e regioni più isolate di u Canada. U terrenu severu, chì si estende in u Circulu Articu, hè casa di spezie naturali rari. Più di 800 tippi diffirenti di piante di l'Articu ponu esse truvati quì, cum'è saxifrage viola, papaveri artichi è lupinu articu. L'orsi polari appariscenu in ocasu, cù l'uccelli migratori, i foche è altre vita marina.

Pupulazioni di pesci sani ponu esse truvati in a baia stessu, mentre chì l'avvistamenti di balena Beluga sò sporadici. L'area hè stata storicamente abitata da u populu Inuit, è e piccule cumunità avanzate anu soprappiutu.

READ MORE:
Se vulete vede u Canada in u so più magicu, ùn ci hè micca megliu tempu per visità chì a caduta. Duranti u vaghjimu, u paisaghju di u Canada sbocca cun una bella ricchezza di culori per via di l'abbundanza di arburi, pini, cedri è querce chì facenu u tempu perfettu per sperimentà e fattezze iconiche è fascinanti di a natura di u Canada. Sapete più à I migliori posti per vede i culori di u vaghjimu in Canada.

Old Montréal (Vieux-Montréal)

Old Montréal, una cullizzioni di strutture di u 17u, 18u è 19u seculu intornu à u Vechju Portu di a cità, hè megliu esploratu à pedi. Questa zona storica di a cità hè casa di parechji di i più grandi attrazioni turistiche in Montréal, cum'è a Basilica neo-gotica di Notre-Dame è a Place Jacques-Cartier, amichevule per i pedoni.

U Centru di Scienze di Montréal è u Natrel Skating Rink sò solu dui di l'attrazioni per famiglie in a regione Old Port. Famiglie e coppie apprezzeranno entrambe La Grande Roue de Montréal (Ruota di Osservazione). Da l'internu di gondole cuperte, questa aghjunta più recente à a riva di u fiumu offre vedute mozzafiato di u Vechju Montréal, u centru di a cità è oltre.

Parc Jean Drapeau

Parc Jean Drapeau

L'Esposizione Universale di u 1967 hè stata tenuta annantu à l'isula artificiale di l'Île Sainte-Hélène, chì hè oghje u Parc Jean Drapeau è e so numerose attrazioni per famiglie.. Un viaghju à u grande Parcu di Divertimenti di La Ronde, chì furnisce una varietà di passeggiate per a famiglia è eccitanti per tutte l'età, cum'è divertimentu è ghjochi, hè l'attività più piacevule per fà cù i zitelli.

U Biodome di Montreal, u più grande edifiziu di u so tipu in u mondu, hè una biosfera chì enfatizeghja i tecnulugii verdi è presenta mostra nantu à l'ecologia è e sfide ambientali. I visitori sottu à 18 anni sò ammessi gratuitamente.

L'amatori di a storia anu da visità u Museu Stewart, chì cuntene cullezzione permanente di millaie d'opere d'arti è artefatti, cumprese mobili, strumenti scientifichi, hardware militare è publicazioni rari. U museu urganizeghja ancu mostre uniche è occasioni tuttu l'annu.

Zoo di Granby

U Zoo di Granby offre case accoglienti per i criaturi da una larga gamma di ecosistemi è temperature malgradu a so pusizioni in un ambiente di u nordu. Più di 225 spezie diverse, o più di 1,500 criaturi, chjamanu casa, rapprisentanu a flora di l'America Sudamerica, l'Asia, l'Africa è l'Oceania.

U leopardo di neve, un grande gattu in periculu chjamatu "u fantasma di a muntagna" per a so capacità di mischjà in un terrenu coperto di neve, hè unu di i pochi animali chì stu zoo hè a casa. L'altri spezii di gatti grossi chì campanu in u zoo includenu u leone africanu, u tigre di l'Amur, u jaguar è ​​u leopardo di l'Amur.

Altre attrazioni populari per i turisti sò i canguri grisgi orientali, i wallabies è l'emù di l'Oceania è l'elefanti, i rinoceronti bianchi, l'ippopotami è i giraffe d'Africa. L'alpaca, i lami è i flamingos di i Caraibi sò alcuni di i lucali sudamericani. U panda rossu intelligente, u yak è u cammellu Bactrian sò residenti asiatichi.

U gorilla di u pianu occidentale, u Guereza da l'Africa, u macacu giapponese da l'Asia, è altri primati sò guardati in u zoo. Una varietà di criaturi acquatiche sò ancu prisenti, cumprese meduse di luna, raghji di cownose, tartarughe di mare verdi è squali di scogliera.

I prugrammi in u zoo offrenu opportunità per amparà più nantu à l'animali, è ancu discorsi unichi da i naturalisti. U zoo hè una grande excursione di ghjornu da Montreal perchè hè apertu tuttu l'annu è si trova in i paesi orientali. I visitori sò ancu benvenuti à sperimentà u parcu di divertimenti gratuitu in situ durante i mesi più caldi. I bumper cars, una rota ferris, un carrusel, è una muntagna russa sò trà e passeggiate per famiglie.

Museu di Storia Canadese

Questa struttura cuntempuranea in Gatineau hà una vista di l'edifici di u Parlamentu in Ottawa à traversu u fiume. U primu museu di a nazione mette in risaltu a storia canadiana, da i marittimi norvegesi à e culture di e Prime Nazioni in u Nordu Pacificu. U museu sponsorizza a visita di mostre da i musei affiliati in più di a so cullezzione permanente.

U museu di i zitelli canadiani, un spaziu interattivu guidatu da u ghjocu induve i zitelli ponu mette in pratica è sperimentà una varietà di culture è temi storichi, hè ancu inclusu cù l'ingressu à u museu di storia, perchè e famiglie ùn anu micca da preoccupari di i più ghjovani. esse annoiatu. U museu presenta ancu un teatru IMAX di sette piani induve una varietà di filmi nantu à a storia canadiana è a vita in u nordu hè mostratu.

Parcu Gatineau

U Parcu di Gatineau, vicinu à a cità è u fiumu di u listessu nome, hè custituitu da una furesta ripida, largamente intacta è laghi tranquilli. L'eccentric Primu Ministru canadianu William Lyon Mackenzie King hà campatu una volta in Mackenzie King Estate, chì hè oghje un parcu, induve l'ospiti ponu gode di visite di sta caverna di marmura in Lusk Cave.

U miradoru più notu in u parcu hè Belvédère Champlain (Belvédère Champlain), chì offre una vista pittoresca di a valle di u fiumu è di e muntagne cuperte d'arburi, chì sò soprattuttu belli in u vaghjimu. I camini di u parcu sò utilizati da una varietà di persone, cumpresi i ciclisti, i pruprietarii di cani è i camminatori. Ci sò ancu alloghji per campeghju, natation, pesca è ski.

Parcu Monte Reale

Parcu Monte Reale

In più di serve cum'è l'omonimu di Montréal, Mont-Royal serve cum'è u centru di a muntagna. U Kondiaronk Belvedere offre una vista particularmente bona di a cità di Québec da l'altezza di u piccu di 233 metri.

U parcu ospita una varietà di attività, cum'è u sci di fondo à u sonu di parechji tamburi à Les Tam-Tams, chì si svolge a dumenica in l'estate vicinu à u munumentu Sir George-Étienne Cartier è u patinage invernale nantu à u Lac- aux-Castors. I visitori ponu gode di una vista panoramica di l'Île de Montréal è u fiumu San Lorenzo da a piattaforma à a cima. I cimi di l'Adirondacks americani ponu ancu esse vistu se l'aria hè soprattuttu chjaru.

Basilica Notre-Dame

Basilica Notre-Dame

A chjesa più antica di a cità hè a maestosa Basilica di Notre-Dame, una di e destinazioni turistiche più populari di u Vechju Montréal. Victor Bourgeau hà criatu l'internu, è e so torri gemelle è a facciata neo-gotica si elevanu sopra a Place d'Armes. A chjesa hè stata stabilita in u 1656, è a magnifica struttura attuale hè stata custruita in u 1829. L'intricate sculture in legnu è i vitrali di vitrali sò una vista spettaculare.

Un organu di 7,000 1844 canne è un pulpitu intagliatu à manu sò altre caratteristiche degne di nota; i tours sò pruposti per una tarifa. Un cuncertu di luci è di sonu di notte usa spessu proiezioni di illuminazione per presentà a storia di Montréal. Ci hè ancu a Cathedrale Notre-Dame-de-Québec in a cità di Québec, chì hè rinumata per u so bellissimo altare, u baldacchino episcopale è i vitrali. Hè statu creatu da l'architettu Baillairgé è finitu in u XNUMX.

Cimiteru Notre-Dame-Des-Neiges

U Cimiteru di Notre-Dame-Des-Neiges di Montreal hè un cimiteru assai grande chì si trova nantu à a muntagna di u Monti Royal. Qualchese Montrealer cù quale parli averà quasi certamente una biszia, un missiavu o un ziu interratu quì. Hè statu stabilitu in u 1854 è hè u terzu cimiteru più grande in l'America di u Nordu. 

U Cimiteru Père Lachaise in Parigi hà servitu d'ispirazione per i diseggiani di u cimiteru. A so intenzione era di cunghjuntà l'estetica di u classicismu francese cù un sensu di u mondu naturali. Questa era una tendenza estetica assai apprezzata à l'epica, influenzata da u filòsufu francese Jean-Jacques Rousseau. In u 1999, u cimiteru hà ricevutu a designazione di Situ Storicu Naziunale di u Canada.

A maiò parte di u cimiteru cattolico rumanu hè casa di 65,000 XNUMX monumenti è ponu accoglie quasi un milione di persone, o un terzu di a pupulazione di a cità. Una replica a grandezza naturale di a scultura Pietà originale di Michelangelo hè allughjata in unu di i mausolei, cunnisciutu cum'è La Pietà Mausoleum.

READ MORE:
Ancu s'ellu pò esse urigginatu in Germania, l'Oktoberfest hè issa largamente assuciatu cù a cerveza, lederhosen è una quantità eccessiva di bratwurst. Oktoberfest hè un avvenimentu impurtante in Canada. Per commemorate a celebrazione bavarese, i lucali è i viaghjatori di u Canada anu da celebrà l'Oktoberfest in grande quantità. Sapete più à Guida di viaghju à l'Oktoberfest in Canada.


Verificate u vostru eligibilità per a Visa Canada Online è dumandà per eTA Canada Visa 3 ghjorni prima di u vostru volu. Cittadini britannichi, Citadini taliani, Cittadini spagnoli, Citatini francesi, Citatini israeliani, citadini sudcoreani, Cittadini portughesi, e Cittadini cileni ponu applicà in linea per eTA Canada Visa. Se avete bisognu di aiutu o richiede chiarimenti, duvete cuntattà i nostri analyst per sustegnu è guida.